Før og etter! -14kg

De som har fulgt meg på min tidligere blogg vet at jeg har gått ned mye i vekt det siste året. 14 kg for å være presis. I starten hadde jeg størst fokus på å gå ned i vekt, mens nå har jeg mer fokus på å bygge muskler.

Sommer 2015, vs sommer 2016. Her har jeg gått ned totalt 10 kg

Frem til høsten var jeg helt besatt av kun å gå ned i vekt. Jeg løp som en gal på tredemølla i sommer og gjorde mitt beste for å spise under 1200kcal hver dag. Dette er ikke en sunn måte å gå ned i vekt på og jeg anbefaler ikke det til noen, men for en tidligere bulimiker kan det være ekstremt utfordrende å finne en mellomting. Jeg kommer til å lage et eget innlegg om dette senere.

Alt ble mye bedre etter jeg begynte å fokusere mer på styrketrening

Jeg løper fremdeles på mølla altså, to til tre dager i uken. En dag løper jeg langkjøring, og nå har jeg kommet helt opp i 10km! Ganske stolt over det, det var ett av de store målene mine. Så har jeg en dag hvor jeg løper 20-30 min og ca 5 km. Og en dag hvor jeg løper intervaller, ca 5-6 km.

Etter min første 10km for et par uker siden. Ga alt for mila :p

Det neste store målet nå er å løpe 15 km. Har en liten løpepause nå etter å ha slått det ene benet mitt, og kjenner jeg gleder meg allerede til å komme i gang igjen.

Ha en fin onsdag videre! Stay tuned for oppskrift på proteinrundstykker i morgen formiddag ;)

5 kommentarer

lisarorvik

23.11.2016 kl.11:18

Wow for en stor inspirasjon du er :)

Rebecca Johnsrud

23.11.2016 kl.20:43

lisarorvik: takk takk :)

Maia Karoline Hansen

23.11.2016 kl.21:30

Så dyktig du er, bra jobba!

Rebecca Johnsrud

23.11.2016 kl.23:12

Maia Karoline Hansen: tusen takk :)

Sandra Marie

23.11.2016 kl.23:37

så flink :)

Skriv en ny kommentar

Rebecca Johnsrud

Rebecca Johnsrud

21, Frogn

21 fra Drøbak. Privatist hos Sonans, jobber som skiftleder. Elsker å trene.

Kategorier

Arkiv

hits